CatalàCastellano
Diumenge, 05 Febrer 2012

Segueix-nos:

Estil:
Públic:

Xavier Fàbregas
Del Mig
Cafè Teatre
Sala 1
Sala 5
Sala 6
Sala Muntaner



L'escenari Les golfes



Durada:
80Min
Idioma:
Castellano
Públic:
Tots els públics
Estil:
Comèdia, Humor, Monòlegs, Teatre
Especial PinXes de la Cocina de los Monólogos

ÚNIQUES FUNCIONS

Després d'omplir durant més de trenta setmanes la sala petita del Teatreneu, Los PinXes RED i Los Pinxes BLACK es presenten una vegada al mes, tots junts, a la Sala Xavier Fábregas del Teatreneu amb el seu espectacle complet.

Vuit monologuistes procedents de l'escola Set d´Acció, els fogons de La Cocina de los Monólogos, que han demostrat a través del riure del públic, que el seu humor està preparat per degustar i gaudir.
Vuit formes de veure l'humor, vuit maneres de fer riure, vuit PinXes amb receptes per cargolar-se de riure preparades per servir. Un espectacle divertit, descarat, gustós en el sabor i fort en el ritme. Una hora i mitja en la qual l'únic objectiu de Los PinXes és tenir el públic en contínua riallada del principi al final.

Si no els has vist, no te'ls perdis, són Eva Cabezas, Vero Morales, Gabriel Zubizarreta, Javi Benítez, Ramón Tartas, Ramiro López, Carlos Blanco i Toni Cruz.
Los PinXes, una producció de La Cocina de los Monólogos, fent de l'humor una afició i del riure un costum.

 

 

Vols afegir un comentari?

Valoració: * * * * *
(24/08/2010) Marta
Em va agradar moltíssim, van ser molt bons monòlegs, molt ben enllaçats entre ells. Jo el recomano

 

 

"El buen humor es la cualidad moral que más necesita el mundo" - Bertrand Russell